Administratie ordenen

Vindt u het ordenen van uw post zo’n vervelende klus dat het u problemen met uw administratie oplevert? Of misschien vraagt u zich af waar u uw geld precies aan uit geeft of waarom het u niet lukt om geld te (be)sparen. Mooie Pröttel helpt u om uw administratie overzichtelijk te ordenen. Het verwerken van nieuwe post kost u vanaf dan weinig tijd. Ook helpt Mooie Pröttel u om een overzichtelijk budgetoverzicht op te stellen. Hierin staan al uw inkomsten en uitgaven vermeld. Zo krijgt u inzicht in uw uitgavenpatroon. Hierbij controleert Mooie Pröttel ook of u recht heeft op toeslagen van de Belastingdienst of andere aanvullingen op uw inkomen.
Indien blijkt dat u schulden heeft, kan Mooie Pröttel u ook helpen om de schulden inzichtelijk te maken en u adviseren wat u hieraan kunt doen. 

Vervolgtraject

Eenmaal de administratie en financiën op orde? Mooie Pröttel wil graag dat het goed blijft gaan. Daarom kunnen we afspreken dat er de eerste maanden nog telefonisch contact is voor eventuele vragen of extra tips. Indien nodig maken we een vervolgafspraak.

Wat levert het u op?

Tijd, energie en mogelijk geld. Uw administratie heeft een vaste plek en is logisch ingedeeld. U hoeft niet meer te zoeken naar (belangrijke) brieven en documenten en u kunt uw post sneller verwerken. De stress en frustratie van een chaotische administratie is verdwenen. En door een beter inzicht in uw financiën kunt u mogelijk geld besparen.